Tipuri de bannere publicitare vs nevoi

Fiind produse atât de căutate când vine vorba de promovarea outdoor, bannerele publicitare au fost sub atenția agențiilor de publicitate offline și, astfel, de-a lungul timpului au apărut numeroase derivate și tipuri de bannere, care să satisfacă nevoile în continuă schimbare ale companiilor.

Cererea mare și posibilitățile multiple de amplasare au condus, așadar, la diversificarea bannerelor publicitare, atât din punct de vedere al destinației de utilizare, cât și al elementelor ce țin de structură.

Tipuri de bannere publicitare în funcție de locul de expunere

În funcție de zona în care urmează a fi amplasat bannerul publicitar, există mai multe tipuri, cu caracteristici individuale:

1. Bannere publicitare stradale – datorită dimensiunilor și amplasării, acestea sunt foarte greu de ignorat și, astfel, produsul este făcut vizibil unui public foarte mare, pentru perioade îndelungate. Captează privirile și reprezintă o formă inedită de publicitate, tocmai datorită acestor caractersitici.

2. Bannere publicitare întinse pe cadru – pentru realizarea acestora, se folosește un cadru metalic, de obicei cu țeavă rectangulară, peste care se tensionează bannerul publicitar cu ajutorul unor clești speciali, pentru a fi întins perfect și, totodată, pentru a nu fi vizibile punctele de prindere.

3. Banner publicitar cu tiv, capse și găuri de vânt – tivul și capsele reprezintă metode de finisare, iar găurile anti-vânt sunt decupări în formă de semicerc din suprafața bannerului, având rolul de a permite trecerea vântului. Astfel, este redusă tensiunea la care este supus bannerul în condiții de vânt.

Tipuri de bannere publicitare în funcție de destinație

La alegerea unui tip de banner publicitar, este importantă și destinația sa. Astfel, poate fi:

1. banner publicitar simplă față – dacă vizibilitatea este asigurată dintr-o singură direcție, cum ar fi fațada unei clădiri.

2. banner publicitar printat pe ambele fețe – de exemplu, pe lateralele autostrăzilor, astfel încât informația să fie vizibilă din ambele sensuri de mers.

3. banner publicitar backlight – foarte util pentru a fi amplasat în fața locațiilor a căror promovare se dorește.

Bannere publicitare: preț, cum le alegi și avantajele de a le utiliza în promovare

Bannere publicitare: ce preț au și cum se stabilește acesta

Prețul unui panou publicitar depinde de mai mulți factori. Întotdeauna când optezi pentru această formă de publicitate trebuie să ții cont de nevoile tale la momentul respectiv, de cât de cunoscut este brandul, ce îți dorești să aducă panoul publicitar respectiv (vizibilitate, vânzări imediate, promovarea unei oferte etc.), precum și de investiția pe care ești dispus să o faci (sau îți permiți să o faci).

Însă indiferent care ar fi motivele pentru care dorești să folosești această metodă de publicitate, nu face niciodată rabat de la calitate. Până la urmă, un astfel de banner devine imaginea brandului tău, te reprezintă, este ceea ce va fi asociat cu brandul de către consumatori. De aceea e foarte important să iei o decizie bună atunci când faci o astfel de alegere.

Printre cei mai importanți factori decisivi în stabilirea prețului unui banner publicitar se numără:

  • Dimensiunile: cu cât este mai mare, cu atât și costurile vor fi mai ridicate. Asta pentru că, pentru a fi realizat un astfel de panou de mari dimensiuni, este nevoie de mai multă materie primă, care costă implicit mai mult. Totodată, e vorba și de metoda de imprimare și forța de muncă implicată și timpul de realizare necesar și atunci, de la sine înțeles, și prețul va fi mai ridicat.
  • Calitatea printului: așa cum am menționat anterior, de calitatea bannerului depinde imaginea brandului tău în ochii consumatorului. Dacă alegi un furnizor de bannere la care calitatea imaginii este redusă, riști să provoci daune imaginii companiei tale, în loc să o ajuți. Însă pentru a avea o calitate ridicată a printului, este nevoie de aparatură modernă, de ultimă generație, de tuș de calitate și atunci toate aceste costuri pentru producător se vor reflecta în costul final pe care tu îl vei plăti pentru bannerul respectiv.
  • Așadar, ține cont în alegerea ta că, dacă vrei calitate, te va costa implicit mai mult, însă pe termen lung îți va aduce doar beneficii!
  • Structura: un alt element important de care să ții cont în alegerea bannerului publicitar și care influențează de asemenea costul final este structura. În funcție de materialul din care e realizat cadrul bannerului (PVC, dibond, tablă etc.), și prețul final se modifică. Ai grijă să ții întotdeauna cont să alegi ce e cel mai potrivit pentru tine, și în funcție de amplasarea panoului publicitar, pentru a fi sigur că acesta rezistă în timp.

Așadar, prețul unui banner publicitar poate varia în funcție de mai mulți factori, pe care trebuie să îi iei mereu în considerare pentru că aceștia determină, de asemenea, și calitatea lucrării.

Cum alegi bannere publicitare potrivite pentru businessul tau ?

Așa cum oamenii sunt diferiți, și businessurile sunt diferite și au nevoi variate, inclusiv de promovare. De aceea e important să iei mereu în considerare toți factorii în alegerea metodei prin care îți promovezi compania.

Atunci când optezi pentru un banner publicitar, cei mai importanți factori pe care trebuie să îi ai în vedere sunt:

  • Dimensiunea: cât de mare trebuie să fie pentru a fi vizibil de trecători? Care este suprafața pentru care ai aprobare să îl folosești? Acestea sunt primele întrebări pe care să ți le pui înainte de a comanda panoul publicitar pentru compania ta.
  • Vizibilitate: va fi vizibil pentru publicul meu de interes? Trebuie să fie One Way Vision (vizibil dintr-o singură direcție) sau poate fi văzut din ambele sensuri de mers? Aceasta e o întrebare-cheie, care te va ajuta în luarea celei mai bune decizii.
  • Material: cu siguranță și tu îți dorești să investești o dată și să te bucuri de rezultate pe termen lung. De aceea materialul din care e realizat bannerul publicitar e foarte important, pentru că de acesta depinde cât va rezista în timp, mai ales că e afectat și de condițiile de mediu (vânt, ploi, soare etc.).

După ce ai luat în considerare toate aceste aspecte, te poți decide asupra unui banner publicitar pe care îl dorești pentru a-ți promova businessul.

Avantajele de a te promova prin bannere publicitare

Fiindcă toate businessurile au nevoie de promovare și cu siguranță și tu îți dorești să fie compania ta văzută de cât mai mulți oameni, de îndată ce ai aflat de ce trebuie să ții cont în alegerea unui banner publicitar, poți trece la treabă!

Astfel, acesta îți va aduce mai multe beneficii:

  • recunoașterea brandului: numeroși oameni vor vedea numele brandului tău și produsele expuse și, astfel, vor identifica compania ta cu soluția la una dintre nevoile lor;
  • creșterea vânzărilor: odată ce oamenii vor afla despre brandul tău, vor începe să apară și vânzări mai multe pentru că îți vei genera noi clienți;
  • un avantaj asupra competiției: într-o lume în care pe zi ce trece apar noi produse și servicii pe piață, e important să îți păstrezi clienții actuali și să generezi mereu un flux de clienți noi, care să se întoarcă pentru ceea ce ai de oferit. Cu toate acestea, pentru că au multe opțiuni din care să aleagă, uneori consumatorii se pot îndrepta spre competiția ta.
  • De aceea e important să fii mereu prezent și să le amintești de produsele tale, iar un banner publicitar cu siguranță te va ajuta!

Așadar, dacă vrei să te promovezi și să îți ajuți businessul să treacă la următorul nivel, ai nevoie de bannere publicitatare prin care să te promovezi!

Bannere publicitare, cea mai veche formă de publicitate

Banner publicitar – o scurtă istorie

Formele inițiale ale bannerelor, cele mai apropiate de cum le știm astăzi, datează încă din 1830, când americanii își promovau produsele prin a folosi postere printate sau pictate pe geamuri și pereți. În 1835, a apărut primul mare banner stradal, care depășea în dimensiuni 4.5 metri pătrați, și care era destinat promovării unui circ din New York.

Cum au devenit bannerele publicitare cea mai veche formă de publicitate

În anii 1900, în America a apărut prima formă ”standard” de banner publicitar, care presupunea o promovare uniformă, indiferent de zonele în care era folosită.

Tocmai această caracteristică a dus la popularizarea bannerelor publicitare, pentru că astfel, companiile și agenții de publicitate vedeau în ele o oportunitate de a ajunge la un public cât mai numeros, chiar și când acesta se afla în mișcare, păstrând totuși o imagine unitară.

Astfel, până în anul 1912, toate marile orașe aveau bannere publicitare: poziționate în puncte cheie, cu vizibilitate sporită, atrăgeau atenția prin mărime și design celor care treceau, iar companiile își expuneau produsele către un public numeros, mult mai extins decât și-ar fi imaginat anterior apariției bannerelor.

Bannere publicitare în prezent

Deși reprezintă cea mai veche formă de publicitate, bannerele publicitare sunt la fel de populare și astăzi. Companii de pretutindeni își promovează produsele în toată lumea.

În centrele marilor orașe, îmbrăcând clădiri, chiar și în afara orașelor, pe străzi intens circulate și autostrăzi, vedem firme de mobilier, fast-food, haine etc. făcându-și cunoscute produsele publicului larg. Astfel, ajung la consumator acolo unde acesta se află – chiar și când e în mișcare.

Începând cu anii 1990, majoritatea companiilor de publicitate exterioară au decis să nu promoveze prin intermediul bannerelor publicitate produse care nu sunt indicate minorilor și nici pe bază de tutun, însă utilizarea bannerelor publicitare rămâne un pilon al promovării, chiar și astăzi.

Tot ce trebuie să știi despre bannere publicitare

De ce să alegi bannere publicitare

Știm că în mediul de business, orice decizie se rezumă la profit. Când vine vorba de promovare, trebuie să ai în vedere să alegi cele mai bune metode, chiar dacă nu îți aduc rezultate imediat, ci să investești inteligent și să culegi roadele mai târziu.

Astfel, bannere publicitare, cea mai veche formă de publicitate, reprezintă alegerea potrivită când vrei să ajungi la un public numeros, care să se convertească mai apoi în consumatori.

Pentru că datorită dimensiunilor și graficii, precum și amplasării, bannerele publicitare nu trec neobservate, ai ocazia de a-ți face brandul și produsele cunoscute publicului larg și, astfel, compania ta va avea doar de câștigat. În plus, vizibilitatea mare se traduce în promovare pe timp îndelungat, ceea ce înseamnă că îți va asigura clienți pe perioade mari de timp.

Bannere publicitare pentru orice brand

Pentru că sunt atât de populare în domeniul publicității offline, bannere publicitare au evoluat constant și sunt disponibile în dimensiuni și forme foarte variate, potrivite pentru fiecare companie care vrea să ajungă la un public cât mai larg.

Fie că vorbim de bannere publicitare simplă față, care să îmbrace fațadele clădirilor, bannere publicitare întinse pe cadru, care pot fi montate în diverse locuri sau chiar casete luminoase, ce pot fi cu ușurință amplasate în fața locației tale, prin această metodă de publicitate vei atrage atenția asupra mărcii și produselor tale.

În plus, datorită materialelor din care sunt utilizate și personalizării grafice, bannerele publicitare pot arăta exact așa cum îți dorești, pentru lungi perioade de timp, rezistând la intemperii și chiar la acțiunea vântului puternic, dacă alegi un format special, cum ar fi cel cu găuri de vânt.

Bannere publicitare pentru orice tip de promovare

Chiar daca vrei doar să atragi atenție asupra brandului tău, sau să faci cunoscută o promoție ori să anunți lansarea unui nou produs pe piata, bannerele publicitare vor atrage atentia la nenumărați oameni. Si in acest fel tu vei avea doar de câștigat.

Dacă și tu vrei să te promovezi corect printr-un banner publicitar calitativ, contacteaza un operator exclusive print si solicita oferta de pret pentru lucrarea ta sau acceseaza pagina de Contact !

Daca doresti sa comanzi un simplu sticker decorativ, un sticker 3D iluzie sau un tablou canvas tot la noi poti apela intra si viziteaza magazinul nostru de stickere decorative stickerebucuresti.