OUTDOOR

Printare Banner / Mesh

inele de prindere incluse
preturi accesibile

Banner publicitar personalizat – simplu, eficient, rapid  si ieftin

 

Oferim servicii de Urgentare cu print pe loc la Banner Publicitar in Bucuresti pe loc si pentru ziua urmatoare cu lirare rapida in toata tara.(pentru dimensiuni mici si medii)

Un banner publicitar va poate ajuta in afacerea dumneavoastra in mai multe moduri;Fie că vrei doar să atragi atenția asupra brandului tău, să faci cunoscută o promoție sau să anunți lansarea unui nou produs, bannerele publicitare vor atrage privirile a nenumărați oameni. Astfel, vei avea doar de câștigat

  • Acesta este simplu de realizat, implica un cost mic, poate fi pus in locuri vizibile astfel incat sa castigati vad si nu se deterioreaza atat de usor precum alte materiale publicitare.

 

  • Un banner personalizat va poate creste vanzarile cu pana la 50%, daca acesta este insotit de un studiu de marketing competent, astfel incat sa identificati cele mai bune practici legate de amplasarea acestuia, culorile si mesajele folosite, tintirea publicului cu putere de cumparare a produsului dumneavoastra etc.

 

  • Poate reprezenta o adevarata carte de vizita pentru afacerea dumneavoastra: de cate ori nu v-a ramas un anume brand in minte doar pentru ca ati vazut, la un moment dat, un banner personalizat al acestuia, care ii reprezenta foarte bine identitatea?

 

  • Imaginile vizuale vand cantitativ, in special in ultimii ani, astfel incat din ce in ce mai multe companii aleg sa apeleze la acest tip de publicitate stradala, multumita nenumaratelor beneficii pe care le aduce.

Practici de impact folosite cu un banner publicitar:

Insa nu orice banner publicitar este si o reclama buna. Sunt notorii cateva cazuri ale unor companii celebre care au suferit un adevarat esec atunci cand au amplasat un banner personalizat stradal in locul gresit sau au folosit detalii grafice nelalocul lor.

Pentru a va ajuta sa faceti cea mai buna alegere in ceea ce priveste viitorul bannerului publicitar pe care il veti folosi la promovarea afacerii dumneavoastra, am alcatuit o lista de practici pe care sa le urmati:

Dimensiunea unui banner publicitar: nu intotdeauna, ceea ce este mare este si, neaparat, bun. V-ati surprins mergand uneori pe strada si atragandu-va atentia un afis mic amplasat pe un stalp?

Studiile arata ca un banner personalizat mare trebuie amplasat la distanta, precum pe acoperisul cladirilor, pentru ca privitorul sa inteleaga mesajul instant – repede, folosind cat mai putine miscari ale capului.

 Asadar, daca va ganditi ca un banner publicitar de 3 metri amplasat pe un gard, perpendicular cu privirea celui caree il vede, va obtine rezultate mai palpabile, va inselati.

Tineti cont de imprejurimi, distanta de la privitor la banner, ce public tinta doriti, cat de deranjant este materialul publicitar pe care il folositi pentru trecatori; exista liste cu cele mai populare dimensiuni de bannere publicitare pe care le puteti folosi.

Grafica unui banner publicitar: acesta trebuie sa fie simplu si clar, sa transmita usor mesajul, sa cuprinda toate informatiile de contact despre afacerea dumneavoastra.

Folositi un element de grafica inedit, care sa atraga atentia, insa nu abandonati bunul simt si corectitudinea pentru “a soca”. De cele mai multe ori, un banner personalizat clasic atrage mai des atentia decat unul care s-a vrut a iesi in evidenta prea mult. Acest lucru se va cunoaste in conversia vanzarilor.

Amplasarea unui banner publicitar: de exemplu, daca doriti sa faceti publicitate unui hotel, nu veti amplasa bannerul in cartierele marginase ale orasului, nu?

 Mai degraba, acesta va fi asezat pe soselele principale de intrare in oras, la gara, in aeroport, in jurul acestuia – pe scurt, acolo unde trecatorii sunt mult mai probabili sa cumpere serviciile oferite.

Degeaba veti aseza un astfel de material in pietele aglomerate ale unui oras, mizand doar pe criteriul ca acolo il va vedea mai multa lume, daca cei care trec nu se afla in publicul tinta pe care il aveti.

print banner publicitar print banner publicitar

Cum aleg un banner publicitar personalizat potrivit:

1.Tine cont de amplasare în alegerea unui banner publicitar personalizat

Scopul unui banner personalizat este acela de a atrage cât mai multe priviri, pentru ca cei care îl văd să afle despre brand, promoție sau produsele prezentate în imagine.

Când alegi bannerul publicitar prin care să îți promovezi businessul, primul lucru de care trebuie să ții cont este unde va apărea acesta.

Care sunt dimensiunile necesare pentru a fi vizibil? La ce înălțime va fi amplasat? Informația va fi vizibilă din ambele părți sau doar dintr-o singură direcție?

Să răspunzi la astfel de întrebări te va ajuta să alegi dimensiunile potrivite și, mai ales, tipul de banner care să coincidă cu realitatea de la locul amplasării lui.

2.Nu face rabat de la calitate în alegerea unui banner publicitar

O formă de promovare, oricare ar fi ea, spune multe despre brand în sine. Atunci când optezi pentru un banner publicitar, pe care îl va vizualiza un public numeros, e important să alegi calitatea.

Atenția la detalii, de la grafică la materialul din care e realizat, rezistența lui, reacția la expunerea la UV, rezistența împotriva vântului – toate acestea vor contura o imagine profesională sau, dimpotrivă, una proastă în fața potențialilor tăi clienți.

Optează întodeauna pentru cele mai bune produse, alege grafică de calitate, discută cu furnizorul de bannere publicitare și lasă-te sfătuit asupra materialului pe care să îl alegi, precum și asupra tehnicii de imprimare sugerate.

Doar lăsându-te pe mâna specialiștilor vei beneficia de bannere publicitare în acord cu nevoile tale, care să îți aducă clienții pe care ți-i dorești.

Gandeste-te de 2 ori si alege o dată ;

Un banner personalizat este o modalitate foarte bună de promovare, însă trebuie să ții cont de mai multe aspecte atunci când optezi pentru acesta. Chiar dacă beneficiile oferite sunt numeroase, nu te grăbi să comanzi de la prima agenție de publicitate offline, ci studiază piața, discută cu profesioniști și decide abia apoi care este cea mai potrivită variantă pentru tine când vine vorba de un banner publicitar.

Cu siguranta exista multa concurenta pe piata in domeniul tau; Deci…. cum poti sa rezisti intr-o astfel de jungla?

Trebuie sa-ti faci afacerea cat mai cunoscuta.

Una dintre cele mai simple si folosite metode este folosirea unui banner publicitar in locurile intens circulate.

Noi te putem ajuta cu asta. Daca ai nevoie de orice model de banner personalizat, iti stam la dispozitie.

 

Tipuri de banner publicitar:

Exista mai multe moduri de clasificare pentru bannere publicitare. Pentru a alege acel banner personalizat care sa ofere cele mai multe rezultate, la costuri minime, va rugam sa tineti cont de urmatoarele criterii:

  • Nevoile afacerii dumneavoastra;
  • Locul de expunere al acestuia;
  • Destinatia si tipul de vizibilitate al bannerului personalizat;

Analizand foarte bine aceste aspecte, puteti obtine o reclama consistenta pentru afacerea dumneavoastra. Este, uneori, suficient sa puneti un banner intr-o anume locatie pentru a atrage cativa clienti, insa, daca veti profita de toate avantajele si ideile pe care le ofera acea locatie, puteti dubla sau chiar tripla numarul de vanzari.

De exemplu, daca locul permite, puteti pune un banner publicitar cu doua fete, astfel incat sa prindeti atat posibilii clienti care vin dintr-o parte, cat si pe cei care vin din cealalta. Desigur, costurile de productie vor fi un pic mai ridicate, insa impactul va fi unul mult mai mare.

Cum se stabileste pretul unui banner publicitar?

Pretul unui banner publicitar se stabileste – si el – in functie de mai multe criterii, nu doar asa cum ar crede majoritatea, dupa dimensiune. De la sine inteles, cu cat dimensiunea unui banner personalizat este mai mare, cu atat aceasta va influenta si costul. Totusi, materialul din care este facut, calitatea printului, structura – toate acestea au un cuvant important de spus.

Veti fi tentat/a sa alegeti detaliile cele mai slabe calitativ pentru a obtine un banner publicitar ieftin, insa trebuie sa tineti cont de… aparente. Tendinta inconstientului este sa asocieze calitatea unui material publicitar cu aceea a serviciilor pe care afacerea respectiva le presteaza.

 De exemplu, atunci cand vindeti un produs – capsuni in ciocolata – daca le veti ambala intr-o cutie normala, veti cere un pret modest pentru o portie. Dar daca acestea ar veni intr-un ambalaj deosebit, care sa dea impresia de glamour, nu e asa ca ati putea cere un pret de cateva ori mai mare..?

Asa functioneaza brandingul. Nu produsul este cel care vinde, de cele mai multe ori, ci ambalajul acestuia.

De aceea, noi va recomandam sa alegeti un banner publicitar de calitate, pentru a contribui la imaginea afacerii dumneavoastra si a o intretine. Mai mult, acesta va rezista si mai mult timp, nemaifiind necesare costuri de inlocuire pe termen lung.

Diferenta dintre un banner publicitar outdoor si unul indoor

Din punct de vedere al amplasarii lor, exista doua tipuri de bannere publicitare:

  • Banner publicitar outdoor si
  • Banner publicitar indoor.

Publicitatea OOH (out of home) este acel tip de publicitate care interactioneaza cu un posibil client atunci cand acesta se afla in afara propriei locuinte. Exista mai multe tipuri de astfel de reclame, insa bannerul este cel mai vechi dintre acestea, datand inca din secolul al XVIII-lea. Desigur, odata cu trecerea timpului, si tehnicile de prezentare a unui banner publicitar au evoluat.

Principala diferenta intre un banner outdoor si unul indoor este dinamismul publicului. Primul se adreseaza unor persoane aflate in miscare, care acorda doar cateva secunde pentru a intelege mesajul transmis, in timp ce un banner indoor poate fi studiat minute intregi, in functie de unde este amplasat. Astfel, abordarea difera de la un tip de banner la altul, in special din acest motiv.

Factorii de succes al unui banner publicitar

Exista doi factori principali care asigura succesul unui banner publicitar: grafica acestuia si amplasarea.

Din punctul de vedere al graficii, conform Asociatia Americana pentru Publicitate Outdoor, un banner publicitar outdoor are cel mai mare impact daca este folosita una dintre schemele de culoare de mai jos:

  • negru + galben
  • negru + alb
  • albastru, alb, galben + verde

Despre amplasarea unui banner publicitar am vorbit in randurile de mai sus intr-un mod detaliat, astfel incat nu are rost sa insistam asupra acestor aspecte. SPecialistul marketing pe care il veti contacta pentru a realiza aceasta reclama, va sti sa va explice de ce e bine sa alegeti anumite locuri si de ce nu altele.

Oferim servicii de Urgentare – Print Banner Publicitar pe loc  in Bucuresti !

Experienta noastra in ceea ce priveste printul de bannere publicitare este indelungata. Lucram cu materiale de calitate si de diferite gramaje, asigurandu-ne ca rezultatul obtinut are o rezolutie buna si impactul asteptat. Cerneala folosita este rezistenta la raze UV, prelungind viata acestuia si obtinandu-se o claritate ridicata a culorilor.

Costul unui banner publicitar printat la noi este mic, acesta incluzand si finisajele ulterioare, astfel incat rezultatul finit sa fie unul dintre cele mai bune de pe piata din Bucuresti.

Executam la comanda bannere printate cu ajutorul tehnologiei de ultima generatie pe imprimantele din doare cu print direct pe  poliplan trata special, cu cerneala eco solvent.

Dupa printare banner publicitar necesita cateva finisaje dupa caz,care sunt incluse in pret (taiere,inele de prindere,gauri pentru vant,buzunare laterale).

In functie de dimensiuni si cantitate, un banner publicitar in bucuresti poate fii executat si in aceeasi zi.

La noi veti gasi:

  • banner publicitar dubla fata
  • banner publicitar intins pe cadru
  • banner publicitar cu tiv, capse si gauri de vant

Executam montaj la cerere pentru banner publicitar bucuresti achizitionat de la noi.

 

Banner publicitar este pentru cei care doresc o reclama rapida si mai putin costisitoare.Bineinteles ca si in cazul unui banner publicitar este nevoie de o imagine grafica si anuite finisaje ale produsului banner.

 

De multe ori, comenzile de bannere publicitare sunt executate in aceeasi zi, ceea ce va permite sa il amplasati acolo unde doriti in cel mai scurt timp cu putinta.

 Daca nu aveti un grafician expertimentat care sa se ocupe de ideea dumneavoastra de banner publicitar, oferim si acest serviciu, pentru un pret diferentiabil de restul pietei.

Lucram atat cu fisierul grafic al clientului cat si cu grafica conceputa de noi contra cost.

Daca ai o lucrare ampla sau doresti sa comanzi un simplu print de  banner publicitar in bucuresti sau oriunde, si vrei sa aflii pretul viziteaza pagina de contact si apeleaza-ne sau trimite un email cu cererea de oferta sau proiectul dvs.

 

Afla mai multe despre pret banner publicitar urmarind acest link.

 

Daca doresti sa comanzi un simplu sticker decorativ, un sticker iluzie sau un tablou canvas tot la noi poti apela intra si viziteaza magazinul nostru de stickere decorative stickerebucuresti.

 

 

Solicita Oferta