OUTDOOR

Printare Mesh Publicitar

inele de prindere incluse
preturi accesibile

Mesh Publicitar – Print Outdoor mari dimensiuni

Iti doresti cat mai multa vizibilitate pentru afacerea ta? Cu ajutorul unui mesh publicitar acest lucru este posibil! Fiind un produs al marketingului traditional, acesta iti garanteaza cele mai bune rezultate si un real succes pentru compania ta.

Pentru a te bucura de cele mai bune rezultate, trebuie sa te asiguri ca te-ai informat corect asupra tuturor aspectelor ce tin de un mesh publicitar. Cu ajutorul acestui articol, ai ocazia sa afli tot ce este necesar.

Iar pentru a te asigura ca un mesh printat beneficiaza de impactul si de durabilitatea pe care ti-o doresti pentru compania ta, este necesar sa acorzi importanta calitatii si tehnologiei de imprimare.

La Exclusive Print te poti bucura de cele mai calitative materiale si tehnologii de printare pentru publicitatea outdoor sau publicitatea stradala.

Acorda importanta si conceptului grafic asupra caruia te poti sfatui cu specialistii nostri. Un print mesh bun trebuie sa fie demn de a fi numit ca parte a categoriei de arta stradala.

Pentru potentialii clienti este absolut necesar ca mesajul transmis sa fie simplu, clar si usor de inteles. Il poti asocia foarte usor cu brandul si in acest fel, va fi si mai usor de retinut de catre public. Este recomandat sa ai un font de scris simplu, un text scurt si la obiect și sa pui accentul pe calitatea imaginilor.

Astfel, banner mesh ul tau nu va trece niciodata neobservat. Nu uita ca scopul acestuia este sa informeze, sa starneasca curiozitate, sa indemne la o actiune si sa creeze un vizual armonios.

Ce este un mesh publicitar?

Un mesh publicitar este defapt un print publicitar sau un poliplan perforat, realizat prin imprimarea cu cerneală. Este un produs care oferă vizibilitate companiilor sau brand-urilor.

Mesh ul este un print outdoor de mari dimensiuni si cel mai adesea il vei observa pe fatadele cladirilor.

Similar cu bannerele publicitare, mesh-urile le inlocuiesc cu succes  datorita dimensiunilor foarte mari.

Un mesh printat este un mijloc eficient de promovare a serviciilor sau produselor companiei tale. În special pentru campaniile publicitare, se opteaza pentru varianta de mesh banner deoarece ofera mult mai multa vizibilitate decat in cadrul oricarui alt mijloc de promovare.

Mesh publicitar avantaje:

Principalul avantaj al unui mesh este ca, fata de banner, acesta permite aerului sa circule si este mai usor decat un frontlit.

Un alt avantaj important este ca se poate realiza la dimensiunea dorita. Practic, poti obtine un mesh de dimensiuni mari sau un mesh de dimensiuni mici. La Exclusive Print, tinem cont de dorinta ta și iti executam un mesh publicitar de calitate, simplu si rapid.

Alt avantaj este greutatea pe care produsul o are datorita materialului PVC din care este realizat.. Greutatea redusa il diferentiaza de orice alt produs publicitar. Poate avea astfel dimensiuni mari si se poate amplasa oriunde cu usurinta.

Mesh-ul publicitar iti ofera garantia ca afacerea ta nu va mai trece niciodata neobservata. Destul de rar acest tip de promovare nu a oferit rezultatele asteptate.

Cum se realizează un mesh publicitar?

Printul outdoor de mari dimensiuni este realizat pe un poliplan perforat. Acesta se printeaza cu cerneala pe baza de solvent. Cerneala trebuie sa reziste foarte mult timp, in special din cauza ca materialul este perforat. Acest lucru inseamna ca nu este atat de solicitat de vant precum un banner.

Mesh publicitar pret – cum se stabileste?

Te intrebi ce pret are un mesh publicitar? La Exclusive Print iti putem garanta ca este rezonabil. Tinem cont de toate informatiile furnizate de clienti si suntem atenti la fiecare detaliu pentru a-ti garanta ca te punem in posesia celui mai bun produs.

Astfel, pretul se stabileste in functie de toate aspectele de care trebuie sa tinem cont in procesul de concepere a unui mesh publicitar bun, adaptat la nevoile afacerii tale:

  • Mesh publicitar dimensiune: Un pret mesh este stabilit in primul rand in functie de dimensiunea acestuia. Astfel, cu cat dimensiunea este mai mare, cu atat costul de achizitie va creste.
  • Tipuri de mesh publicitar: Un alt aspect care contribuie la pret este tipul de produs. Acesta poate fi un mesh outdoor sau un mesh pentru interior. Acest aspect este strans legat de dimensiunea produsului.
  • Mesh publicitar grafica: Este destul de indicat sa ai o grafica buna si o calitate a imaginii care sa nu lase de dorit pentru cele mai optime rezultate.
  • Mesh publicitar text: Este recomandat ca textul sa nu aiba dimensiunea mai mica de 26pt. Ia legatura cu un specialist din domeniul productiei publicitare pentru a te sfatui in legatura cu spatiul de pe suprafata mesh-ului, dedicat textului.

Tinand cont de toate aceste aspecte, te ajutam sa obtii cel mai bun pret pentru un mesh publicitar de calitate.

Mesh publicitar autorizatie?

Ai nevoie de autorizatie pentru a amplasa un mesh publicitar? Raspunsul este da! La fel ca si in cazul tuturor materialelor publicitare, ai nevoie de o autorizatie, pe care o poti obtine de la primarie.

De asemenea, se pot amplasa mesh-uri pe calcanele constructiilor, pe fatadele cladirilor de locuit, a cladirilor cu functiuni comerciale si de birouri situate in zonele de publicitate largita, daca Regulamentul local privind amplasarea mijloacelor de publicitate o permite.mesh outdoor 

Aplicare mesh publicitar

Unde se aplica un mesh publicitar? Aceasta este cea mai intalnita intrebare cand vine vorba de produsul esential al unei promovari de succes. Mesh-ul poate fi aplicat in diferite locatii, insa cele mai comune sunt urmatoarele:

  • Mesh print outdoor pentru cladiri
  • Mesh print outdoor pentru stadion
  • Mesh publicitar pentru sala de sport
  • Mesh de mari dimensiuni pentru concerte

Idei de mesh-uri publicitare

O idee buna de mesh publicitar poate fi daca detii o afacere prin care comercializezi produse. Poti crea o campanie de promovare pentru un anumit tip de produse, care se vand cel mai bine. De asemenea, reclama ta poate informa asupra testarii produsului, asupra unei oferte de nerefuzat sau asupra avantajelor achizitiei produselor.

O alta varianta in care te poti folosi de ajutorul unui mesh publicitar este in cazul in care detii o companie, iar aceasta isi schimba locatia. Este cel mai indicat mijloc de informare asupra acestui aspect important al afacerii tale.

Pe langa aceste doua exemple, mesh-ul publicitar este recomandat a fi utilizat intotdeauna, in cadrul fiecarei afaceri care isi doreste sa beneficieze de un real succes.

Sfaturi pentru un mesh publicitar rezistent si de impact

  1. Atunci cand optezi pentru acest mijloc de promovare este important sa te asiguri ca banner mesh-ul are dimensiunile potrivite pentru a fi destul de vizibil.
  2. Dupa ce ai stabilit dimensiunea, trebuie sa te asiguri ca locatia in care amplasezi un mesh publicitar are iluminare frontala puternica pe timpul noptii. Astfel, obiectul tau de promovare va fi vizibil 24 din 24.
  3. Inlocuieste bannerul odata la 4 – 5 luni pentru a te bucura de cele mai bune rezultate. Fie ca alegi sa schimbi campania de promovare, fie ca vrei sa testezi sau sa iti expui alt produs, este nevoie de diversitate.
  4. Daca alegi sa schimbi mesh-ul odata la ceva timp, un alt avantaj este aspectul nou al acestuia. Un mesh proaspat expus atrage imediat toate privirile.

De unde comand un mesh publicitar?

Daca si tu cauti o firma de productie publicitara pentru un print mesh sau orice alte produse pentru promovarea afacerii tale, nu ezita sa ne contactezi. La Exclusive Print punem accentul pe calitate si pe scopul declarat de a obtine cele mai bune rezultate.

Nu mai sta pe ganduri si ia legatura cu specialistii nostri pentru a comanda online mesh publicitar sau daca esti din Bucuresti, te asteptam la magazinul nostru.

Daca esti in cautarea unui print mesh Bucuresti, nu uita ca un produs rezistent trebuie sa fie conceput din materiale de calitate. De obicei, materialul trebuie sa fie flexibil si compus dintr-o tesatura de poliester special.

Acesta va prezenta perforatii care sa permita cu usurinta trecerea aerului si a luminii prin material.

Ce trebuie sa stii despre publicitatea outdoor

Traim intr-o societate in care afisele, reclamele si tot ce tine de publicitate ne influenteaza in mod direct sau indirect. Chiar daca nu le acordam importanta, mesajul acestora ne ramane uneori imprimat in minte. Publicitatea stradala precum exemplul unui mesh publicitar, se numeste publicitate outdoor. Iar mesh-ul publicitar este un print outdoor de mari dimensiuni.

Acest tip de publicitate, cat si cea online, reprezinta un real succes pentru companiile care vand un produs sau un serviciu. Iata 5 avantaje ale publicitatii outdoor:

  • Publicitatea outdoor se bucura de un timp larg de expunere. Mai exact, aceasta este vizibila publicului sau potentialilor clienti 24 din 24.
  • Un print outdoor poate fi pozitionat strategic. Raspunde la o singura intrebare: De catre cine vrei sa iti fie vizualizata reclama? Daca iti doresti ca printul sa fie vizibil pentru toti oamenii care intra in oras, trebuie sa amplasezi reclama undeva in proximitatea zonei. Astfel, vei ajunge la obiectivul propus.
  • Raportul cost-beneficii este forte bun. Un banner publicitar sau un mesh publicitar iti asigura un numar mare de vizualizari. In acest fel, iti scoti investitia intr-un timp destul de scurt.
  • Publicitatea stradala este mult mai bine vazuta decat cea online sau cea de la TV. Studiile arata ca oamenii sunt mai receptivi la acest tip de reclame si au un grad mai ridicat de incredere.

Mesh banner – scurt istoric

Mesh-urile publicitare nu au fost intotdeauna expuse pentru a promova servicii sau produse. Acestea erau folosite pe post de plasa de protectie pentru santierele care informau asupra renovarii cladirilor.

Materialul acestora este o tesatura din fibre de poliester imbracate in PVC. Caracteristica principala a unui mesh este faptul ca e perforat. Aceste perforatii permit aerului sa circule, iar in acest fel, opune o rezistenta mai mica la vant.

In perioada 1998 – 2008, mesh-urile au fost intens utilizate si pozitionate pe fatadele blocurilor pentru expunerea publicitara din interiorului oraselor mari. Dupa acest an, numarul locatiilor autorizate pentru amplasarea unui mesh publicitar a scazut.

Locatiile publicitare cu afise de tip mesh banner presupun autorizarea din partea autoritatilor locale (primarie) si implicit plata taxei locale de publicitate (TLP).

Un banner mesh poate fi aplicat in diferite locatii. Cele mai des intalnite sunt: aplicarea pe cladiri, aplicarea pe stadioane, aplicarea in salile de sport sau aplicarea in salile foarte mari.

Dimensiunea unui banner mesh se alege in functie de locatia unde va fi amplasat. Cu cat bannerul este mai mare, cu atat poate fi si mai vizibil.

Un mesh printat se foloseste in cazul campaniilor publicitare. Spre exemplu, mesh-ul printat se foloseste in special in cazul reclamelor de dimensiuni mari.

Un principal avantaj este dimensiunea foarte mare a acestuia, iar un al doilea este faptul ca nu stopeaza trecerea luminii prin el.

In prezent, mesh-urile publicitare sunt des folosite de companiile mari si au o amplasare strategica pentru vizibilitatea reclamelor.

Tot la noi poti comanda online stickere, fototapet sau tablou canvas, intra si viziteaza magazinul nostru de stickere decorative stickerebucuresti

Solicita Oferta