Un banner publicitar reprezintă cel mai accesibil mijloc de reclamă. Majoritatea companiilor optează pentru banner publicitar personalizat în funcție de nevoile fiecăreia.

Ai nevoie de un banner publicitar? În cazul acesta este important să apelezi la servicii de calitate. În acest fel, nu vei trece neobservat, iar rezultatele obținute din promovarea companiei vor crește surprinzător.

Ești în căutarea unui banner publicitar ieftin și de efect? Te invit să consulți acest ghid util pentru alegerea unui banner reclama de impact.

După consultarea ghidului vei obține garantat informații și soluții relevante pentru a profita de cel mai bun raport calitate-preț pentru reclame banner.

Chiar dacă investești ceva mai mult în acestea, trebuie luat în considerare că reclama ta va fi foarte vizibilă și va aduce clienți. Astfel, poți acoperi cu ușurință costurile de print banner  și amplasare.

Ce este un banner publicitar ?

Un banner publicitar este o metodă de promovare ce aparține marketingului tradițional. Fiind una dintre cele mai longevive metode prin care oferi vizibilitate unor produse/afaceri/servicii, bannerul publicitar este folosit și în prezent de majoritatea companiilor.

Reclamele de tip banner outdoor sunt poziționate pe o suprafață de mari dimensiuni. Nu există o dimensiune standard. Aceasta se stabilește în funcție de nevoile și suma pe care este dispusă să o aloce fiecare companie.

Un banner publicitar este amplasat în locuri strategice, care pot asigura vizibilitatea. Poziționările acestuia pot să difere în funcție de obiectivul companiilor și în funcție de grupul țintă.


Principalul avantaj pe care bannerol printat îl are este că îți asigură o medotă de promovare pe care nu o poți obține prin alte mijloace.


În continuare, vei afla mai multe informații care îți vor fi de ajutor pentru procesul de comandă și  achiziționare a unui banner publicitar printat.

De ce să-ți promovezi afacerea cu ajutorul unui banner publicitar ?

Publicitatea outdoor se bucură de o popularitate ridicată din simplul motiv că este una dintre cele mai eficiente metode de promovare, chiar și în anul 2022. Iată de ce trebuie să îți promovezi afacerea cu ajutorul unui banner publicitar stradal:

Studiile atestă că un număr mare de oameni au încredere în publicitatea outdoor. Astfel, un banner publicitar bun este informativ, de încredere și reprezintă un mijloc de comunicare cu oamenii.

Un banner stradal are mai multe șanse să ajungă la publicul țintă, în defavoarea reclamelor la TV. În televiziune și în online, reclamele nu sunt privite întotdeauna într-un mod pozitiv.

Dacă vorbim de publicitatea stradală, din contră, reclamele sunt considerate a fi de ajutor oamenilor. Acestea sugerează exact nevoile sau serviciile pe care clienții le caută.

Mesajul transmis prin reclame banner poate fi personalizat cu ușurință de firme de printare specializate. Acesta trebuie ales în funcție de publicul căruia i se adresează pentru a te bucura de un real succes.

Ai posibilitatea de a stabili unde va fi amplasată reclama ta și pentru cât timp.

Într-un banner publicitar investești o singură dată. Pentru alte metode de promovare precum reclamele online trebuie să învestești constant.

Raportul cost-beneficiu este mai avantajos decât la orice alt mijloc de promovare.

Dacă nu știi exact ce îți dorești, poți consulta modele de bannere publicitare. Cu ajutorul acestora este mult mai ușor să îți vină inspirația. Unele modele celebre de banner publicitar au rămas în atenția publicului, oferind personalitate companiei.

Companiile sunt mult mai ușor de recunoscut din punct de vedere vizual, de aceea, este recomandat să achiziționezi un banner publicitar pentru a oferi identitate serviciilor sau produselor tale.

De unde comand un banner publicitar?

Poți comanda reclame de tip banner de la companiile specializate în producția publicitară. Dacă locuiești în capitală, poți căuta un print banner București și alegi oferta care ți se potrivește.

La Exclusive Print te poți bucura de oferte personalizate pentru un banner publicitar de impact. Îți oferim cele mai bune servicii de print banner din București și îți garantăm succesul reclamelor.

Punem accentul pe calitate și îți oferim sugestii de care trebuie să ții cont în alegerea bannerului potrivit afacerii tale. Înainte să alegi un banner publicitar, trebuie să stabilești următoarele detalii:

Cum trebuie să fie fundalul unui banner publicitar pentru a fi de impact?


Un fundal banner trebuie să aibă elemente care să atragă publicul. Acestea pot fi culorile calde sau culorile reprezentative companiei tale. Culoarea de fundal a unui banner trebuie să distragă atenția publicului, să stârnească curiozitatea.

Font banner publicitar


Pentru ca fontul unui banner să fie cât mai de impact, acestea trebuie să fie simplu și ușor de citit. Deși fonturile care imită scrisul de mână sau cele moderne, cu un design deosebit, sunt mult mai plăcute vizual, dar au cele mai mari șanse să nu fie citite.

De ce? Pentru că publicul nu are răbdare să descifreze mesajul. Aceste fonturi obosesc ochii, sunt greu de citit și prin urmare, oamenii ignoră mesajul. Alege un font lizibil și simplu.

Unde trebuie poziționat un banner publicitar?


Înainte de a-l poziționa trebuie să stabilești dacă vrei ca oamenii să fie expuși mesajului de aproape sau de la depărtare. Este recomandat ca reclamele banner să fie poziționate în apropierea clienților, dar dacă nu este posibil și trebuie poziționat la depărtare, asigură-te că alegi o dimensiune potrivită a acestuia.

Care este publicul țintă targetat?


Îți dorești să targetezi pietonii sau șoferii? În acest sens, dimensiunile pot varia, precum și cromatica și lungimea textului.

Material design print banner


Cât de important este materialul reclamelor de tip banner publicitar?

Materialul face parte din designul de ansamblu al produsului. Este recomandat să stabilești materialul în funcție de locul în care va fi montat. Acesta poate fi montat în interiorul unei incinte sau în aer liber.

Pentru cele din aer liber sunt recomandate materialele impermeabile, cu proprietăți ignifuge precum: blackout textil, mesh vinyl banner material, pvc mesh banner material, backlit banner material etc.


Banner publicitar poliplan:


La Exclusive Print obișnuim să printăm direct pe poliplan tratat special. Acesta are următoarele beneficii: material rezistent la intemperii; menține cerneala pentru timp îndelungat; din fibră de carbon; material cu rezistență sporită la temperaturi ridicate.

Ce caracteristici au cele mai bune reclame banner?

Marketingul și publicitatea nu sunt științe exacte, de aceea, îți revine sarcina de a căuta ce funcționează cel mai bine pentru afacerea ta. Dacă vrei să testezi promovarea pe care un banner publicitar ți-o poate oferi, atunci nu trata lucrurile cu superficialitate.

 Depune efort în conceperea mesajului și adaptează-l la publicul tău țintă. Nu uita să iei în calcul și anumite aspecte folosite la cele mai bune reclame banner. Iată care sunt acestea:

Formă și dimensiune banner publicitar

Cele mai de succes exemple de banner publicitar au formă dreptunghiulară sau pătrată. Este recomandat să eviți folosirea altor forme pentru panouri deoarece nu întotdeauna sunt plăcute vizual.

Dimensiunea trebuie aleasă în funcție de locul în care este amplasat și distanța de la care este vizibil pentru potențialii clienți. Dacă este vizibil înde-aproape, nu este necesar să ai cele mai mari dimensiuni, însă este necesar să atragă atenția asupra lui.

Imprimare banner publicitar

Cele mai întâlnite bannere publicitare sunt realizate din material PVC sau material textil. Acestea asigură rezistența de lungă durată.

În ceea ce privește printul, alege întotdeauna un furnizor cu experiență dovedită pentru a te bucura de o rezoluție bună a imaginilor și pentru a nu pierde culoare în timp. La Exclusive Print ești sfătuit cu privire la cele mai bune materiale imprimare banner publicitar.

Publicul țintă

Un aspect extrem de important este publicul la care te adresezi. Stabilește profilul grupului și segmentează cu atenție aceste sub-grupuri pentru a personaliza mesajul. Personalizarea se face în funcție de caracteristicile și interesele acestora.

Conceptul publicitar

Mesajul transmis trebuie să fie scurt și clar. Persoanele care vor privi acest panou nu trebuie să se plictisească și nici să plece cu semne de întrebare. Astfel, conceptul mesajului trebuie să fie ușor de descifrat. Alege o idee simplă și ușor de înțeles.

Text banner publicitar

La fel ca și în cazul conceptului, textul trebuie să fie scurt, clar și concis. Atenție și la culorile acestuia. Este recomandat un contrast bun între fundal și text. În plus, poți atrage clienții cu un mesaj amuzant sau atractiv, depinde de ceea ce promovezi și dacă se adaptează afacerii tale.

Elemente grafice banner publicitar

Un aspect extrem de important și de foarte multe ori uitat, este elementul grafic al bannerului. Aici trebuie să ții cont de diferite aspecte precum: cromatică, fundal, imagini, dimensiune, font. Toate aceste aspecte trebuie îmbinate frumos pe suprafața panoului.

Banner publicitar preț – cum se stabilește?

Pret Banner – Primul lucru pe care vrei sa il aflii !

Un pret banner corect se stabilește în funcție de toate criteriile care îl alcătuiesc. Acest instrument de marketing construiește o conștientizare de marcă puternică. De aceea, este necesar pentru afacerea ta și pentru a o menține în atenția publicului. Alege să investești corect într-un banner, cu ajutorul firmei de producție publicitară Exclusive Print.

Banner Ieftin –  Doar la noi ai print la calitate

De cele mai multe ori suntem tentați să căutăm un banner ieftin, însă pare destul de dificil. Prețul produselor diferă în funcție de ce rezultat final aștepți.

 La Exclusive Print, îți recomandăm să pui accentul pe calitate deoarece investești o singură dată în acest produs.

În plus, îți poți personaliza prețul în funcție de dimensiune, materiale și alte criterii de alcătuire.

Astfel, este posibil să beneficiezi de un banner ieftin, în comparație cu alte firme de print din București.

In general, un preț banner publicitar se stabilește în funcție de dimensiune și materialele folosite. La firmele specializate în producție publicitară, precum Exclusive Print, prețul se stabilește în funcție de mai multe criterii.

 În acest fel, clientul își personalizează bannerul după propriul buget. Iată care sunt aceste criterii:

  • Dimensiune banner publicitar – banner pret mp

Formatul și dimensiunea unui banner publicitar este o alegere strategică fundamentală în publicitate. De aceea, recomandarea noastră este să investești într-un banner cât mai vizibil și bine amplasat pentru a te bucura de impactul dorit.
Prețul panourilor publicitare se stabilește în funcție de dimensiunile acestora. Cele mai mici dimensiuni vor avea prețuri mai scăzute, urmând să crească odată cu dimensiunea panoului.

  • Material banner publicitar

Cea mai bună metodă de printare este direct pe poliplan tratat special. Un banner publicitar poliplan este un material rezistent la intemperii, ce menține cerneala pentru mult timp în porii săi.

Principalele avantaje ale unui banner publicitar poliplan sunt:

  • Impermeabil, cu fibră de carbon
  • Se poate capsa, lipi sau coase
  • Rezistență mare la intemperii
  • Rezistența sporită la temperaturi ridicate
  • Rezistență îndelungată

  • Cerneală banner

La Exclusive Print folosim cerneală eco solvent. Acest tip de cerneală nu necesită condiții speciale de aplicare. Astfel, vei obține un pret banner publicitar scăzut.
În plus, cerneala folosită este rezistentă la raze UV și oferă panoului culori vii, care nu se deteriorează în timp.

  • Rezoluție banner publicitar

Pentru a te bucura de o rezoluție bună, poți investi într-un stick cu capacități mari deoarece la noi găsești print ieftin. O recomandare generală pentru rezoluția optimă de banner printing este de 150 – 300 dpi.

  • Tehnologie de printare banner publicitar

Toate producțiile publicitare specializate, inclusiv Exclusive Print, folosesc o tehnologie de printare de ultimă generație care oferă calitate garantată tuturor produselor.

Print Banner

Pentru ca produsul să fie reușit din toate punctele de vedere, trebuie să cauți un print banner de calitate. Este recomandat să te consulți cu cei care îți vor realiza bannerul  publicitar, pentru stabilirea tuturor detaliilor.

În funcție de toate aceste criterii, se poate stabili un preț panou publicitar. Pentru că majoritatea clienților vor să obțină atât calitate, cât și bannere ieftine, la Exclusive Print oferim finisaje gratuit. (tăierea, inelele de prindere, găurile pentru vânt, buzunarele laterale).

Tipuri de bannere publicitare

Bannerele publicitare sunt de mai multe tipuri în funcție de diferite criterii. Dacă luăm criteriul utilizării unui banner avem următoarele categorii:

  • Banner cu scop publicitar: utilizat pentru reclame ale unor produse sau servicii; oferă date utile pentru potențialii clienți.
  • Banner publicitar pentru creșterea notorietății brandului: utilizat pentru a face cunoscut un brand/companie.
  • Bannerpublicitar pentru promovare spectacol/eveniment: utilizat pentru prezentarea informațiilor de bază despre desfășurarea evenimentului.
  • Banner publicitar cu temă politică: utilizat pentru promovarea imaginii actorilor politici.
  • Banner promovare companii cu teme sociale: utilizat pentru informarea de natură socială/economică/educațională.

Reclamele banner pot fi clasificate după un alt criteriu important, și anume, suportul pe care sunt imprimate:

Frontlit banner:

Se clasează printre cele mai des utilizate bannere. Este potrivit pentru bannere stradale sau bannere pe clădiri.

Backlit banner:

Este utilizat în special pentru capacitatea de a difuza foarte bine lumina. Produsul este un banner translucid și este des utilizat când e nevoie să fie văzut și pe timp de noapte.

Banner blockout:

Este des utilizat datorită opacității acestuia. Bannerul nu permite trecerea luminii prin material. Se folosește de obicei în cazul unui banner dublă față.

Mesh banner:

Este cel mai utilizat tip de banner pentru dimensiunile mari. Acesta are o greutate redusă, de aceea, o să îl întălnești cel mai des pe suprafața clădirilor.

  • Banner publicitar personalizat în funcție de nevoile afacerii tale (H2)

Cum personalizezi un banner publicitar? Foarte simplu! Vii la Exclusive Print pentru a obține cele mai bune rezultate. Ținem cont de toate dorințele și nevoile companiei tale și te sfătuim în legătură cu alegerea pe care urmează să o faci.

Scopul principal a unui panou publicitar este să capteze privirile și să atragă atenție și interes în jurul lui. În plus, trebuie să comunice eficient un mesaj și să stârnească interesul de a face o acțiune în viitorul cel mai apropiat.

Ce face parte din categoria banner publicitar? Diferitele aplicații ale acestuia precum: panou publicitar, reclame luminoase, banner stradal, roll-up banner și copertinele sau prelate auto.
Indiferent de ceea ce îți dorești, suntem atenți la fiecare aspect și nu ne scapă nici un detaliu. La Exclusive Print beneficiezi de personalizare rapidă banner și prețuri pentru fiecare buzunar.

  • Banner printing: cele mai des utilizate bannere publicitare

Dacă te-ai hotărât să cauți o firmă de producție publicitară pentru realizarea de banner printing, este recomandat să apelezi la servicii de calitate pentru a-ți garanta succesul.

 La Exclusive Print ținem cont de dorințele și așteptările tale și îți oferim produse de cea mai bună calitate. Iată care sunt cele mai întâlnite tipuri de banner publicitar pentru care suntem contactați:

Panou șantier în lucru

Acest tip de banner publicitar este unul dintre cele mai folosite și căutate produse în orice firmă de print banner. Pe suprafața acestuia se pot printa toate informațiile necesare publicului, însă și imaginea de ansamblu a proiectului.

Black Friday banner

Un banner Black Friday este des utilizat pentru prezentarea promoțiilor date de fiecare companie ce vinde un produs sau un serviciu. Este destul de important să folosești un astfel de panou pentru afacerea ta. În acest fel, publicul va fi atras și mai multe de ofertele prezentate.

Banner publicitar „De vanzare”

De obicei, companiile sau persoanele care au ceva de vândut, spre exemplu, un teren, aleg să-și promoveze produsul cu ajutorul unui banner publicitar „de vânzare”. Acesta poate conține cele mai relevante informații asupra produsului.

Banner publicitar Service Auto

Un alt tip de banner extrem de folosit este cel pentru service-urile auto. De foarte multe ori, ești presat să ajungi urgent la un service auto cu mașina, așadar, te uiți după cel mai apropiat pe care îl vezi. Cu ajutorul unui banner strategic amplasat, ca afacere, ai șanse mari ca oamenii să apeleze la serviciile tale.

Banner publicitar Online

La Exclusive Print îți oferim servicii profesionale de print si posibilitatea de realizare a unui banner publicitar online, simplu și rapid.

Indiferent de ce tip de banner îți dorești pentru dezvoltarea afacerii tale, te ajutăm la conceperea celor mai eficiente produse pentru a-ți garanta succesul. Hai să vedem cum îți putem face afacerea mai vizibilă!

  • Banner dimensiuni – există una standard? Cum o alegi pe cea potrivită?

O întrebare foarte des pusă de clienți este dacă există o dimensiune standard a unui banner publicitar? Desigur, există dimensiuni foarte des folosite, însă nu se găsește una standard.
Nu știi ce dimensiune să alegi pentru un banner publicitar? Specialiștii de la Exclusive Print îți pot oferi sugestii cu privire la acest aspect.

De obicei, cele mai populare dimensiuni banner publicitar pentru afacerile mici sunt: banner 70×100, banner 100×200, banner 100×300 și banner 100×400.
După cum e menționat și mai sus în articol, dimensiunea o stabilești chiar tu, în funcție de nevoile companiei și de buget. Nu există una standard care să îți garanteze succesul, însă poți fi deschis la sugestii și în acest fel vei obține garantat rezultatele dorite.

Pe de altă parte, dimensiunea potrivită se stabilește și în funcție de locul unde va fi amplasat panoul. Dacă nu îl poți observa foarte repede, este recomandat ca acest banner publicitar să fie de mari dimensiuni. În cazul în care este aproape din punct de vedere vizual, dimensiunea acestuia poate varia și nu trebuie neaparat să fie foarte mare.

 Ce greșeli scad eficiența unui banner publicitar

Un banner publicitar sau mai exact cel mai întâlnit tip, și anume, panourile publicitare, nu aduc întotdeauna reușitele la care te așteptai. De ce? Din cauză că faci anumite greșeli de concepere ale acestora și nu numai. Iată top patru greseli de evitat când vorbim de bannere:

Amplasarea nepotrivită

Punctul cheie al unui banner publicitar de succes este o amplasare potrivită/amplasare strategică. Degeaba ai un panou publicitar bun, dar pe care nu îl observă nimeni. Acesta are nevoie de vizibilitate bună pentru a primi atenția dorită.

Un alt aspect important este unde îl amplasezi pentru ca publicul să nu îl asocieze cu ceva negativ. Riști astfel ca imaginea companiei să fie afectată de o imagine negativă.
Pentru acest demers este bine să te consulți cu profesioniștii din domeniu.

Calitatea print banner

Chiar dacă vorbim de panourile publicitare, calitatea printului face diferența. Fiecare detaliu contează când vine vorba de orice fel de reclamă. Așadar, pentru ca afacerea ta să prospere cu ajutorul unui banner publicitar, alege cele mai calitative materiale și printuri deoarece investești o singură dată în acestea.

Design banner publicitar

Degeaba ai conținutul perfect dacă mesajul transmis nu se prezintă sub o formă armonioasă. Un banner publicitar bun este atractiv din punct de vedere vizual. Evită textele lungi, culorile monotone sau folosirea prea multor culori.

Nu aglomera panoul din punct de vedere grafic și alege foarte bine contrastele. Nu tot ceea ce înseamnă culori puternice sunt plăcute vizual, mai degrabă o îmbinare frumoasă de nuanțe. Un panou publicitar greu de citit și obositor pentru ochi, va atrage fix opusul a ceea ce vă doriți.

Omiterea unui call-to-action

În cazul reclamelor de tip banner publicitar este recomandat să îndemni publicul să-ți testeze sau achiziționeze produseșe sau serviciile. Acest îndemn este destul de încurajator pentru potențialii clienți și îi aduc mai aproape de afacerea ta. Sugerează-le ceea ce îți dorești să obții. Vrei ca oamenii să îți viziteze locația?

Vrei ca aceștia să îți cumpere noul produs? Vrei să îți vizualizeze reducerile? Este suficient să le spui exact ceea ce vrei să obții, iar un procent dintre aceștia, cu siguranță va fi motivat să descopere ceea ce ai de oferit.

În concluzie, eficacitatea pe care o astfel de reclamă ți-o poate oferi este unică. Nici o altă formă de publicitate nu are același efect de lungă durată.

Dacă și tu deții o afacere sau poți oferi un produs/un serviciu, este recomandat să apelezi la publicitatea outdoor. Un simplu bannerpublicitar de efect îți poate garanta succesul.

Dacă ai orice întrebări sau nelămuriri cu privire la conceperea unui banner publicitar, te invităm să ne vizitezi atelierul nostru Exclusive Print din București. De asemenea, ne poți contacta telefonic sau pe e-mail și răspundem cât de repede cererii tale.

Tot la noi poti sa comanzi tot felul de stickere,tablou canvas ,fototapet personalizat ; viziteaza magazinul nostru onlinestickerebucuresti.