O dezvaluire a secretelor reclamei eficente cu ajutorul unui banner reclama;

Bannerul reclama reprezinta o componenta esentiala a marketingului si a vizibilitatii companiilor, fiind de mare ajutor atunci cand companiile isi doresc sa ajunga intr-un mod mai eficient la un numar cat mai mare de consumatori/posibili clienti.

Daca ai nevoie sa comanzi un banner reclama poti comanda telefonic sau pe whatsapp la numarul de telefon 0721455612 sau trimite-ne un e-mail cu detaliile tale completand formularul de la pagina de contact.

Principalul rol al bannerelor folosite pentru reclama este acela de a transmite un mesaj publicitar in spatiile publice si de a ramane in mintea consumatorilor.

Indicat este ca aceste bannere reclama sa fie amplasate in zone bine alese, strategice, si aglomerate pentru a se bucura de o expunere mare si pentru a fi vizualizate de un numar cat mai mare de potentiali client sau de publicul tintă al fiecarei firme care apeleaza la aceasta startegie de marketing.

In plus, acestea urmaresc sa capteze atentia unui numar cat mai mare de oameni, crescand astfel gradul de notorietate si de vizibilitate al brandurilor (companiilor).

Chiar daca in ultimii ani, marketingul pare sa isi concentreze mai mult atentia in mediul online, este important sa fim constienti de puterea si impactul pe care marketingul offline inca le are asupra consumatorilor si a publicului tinta.

Un Banner reclama este conceput pentru a fi mare, atragatoar si usor de observat, pentru a iesi in evidenta in peisajul urban si pentru a atrage atentia usor trecatorilor, astfel contribuind la vizibilitatea brandului promovat. 

Fiind expuse in general in zonele mai aglomerate si cu trafic mereu in miscare, ele trebuie sa comunice mesajul intr-un mod eficient si concis. Atat textul cat si imaginile utilizate trebuie sa fie intelese usor si sa ofere o idee clara despre produs si despre ceea ce se vrea a fi promovat.

De la promovarea unui eveniment special, pana la promovarea unei noi colectii de produse, bannerele pentru reclama pot avea un impact real asupra marketingului brandurilor.

Banner reclama ofera posibilitatea de a avea libertate creativa cand vine vorba de designul si imaginile urilizate.

Adică se pot folosi culori vibrante, imagini mai impresionante si o grafica atractiva si elemente diferite, deoarece ajuta mai mult la a crea o impresie mai puternica in mintea publicului si totodata la a ramane in minte publicului.

Amplasare banner reclama

In continuare, amplasarea acestor bannere reclama poate fi facuta in functie de zona dorita, fie ca este in apropierea locatiilor relevante cum ar fi sediul firmelor sau in zone frecventate de publicul tinta.

Desigur ca aceste bannere pot fi integrate intr-o campanie de marketing mai ampla, prezenta pe mai multe canale de promovare însă ele reprezinta o consolidare a prezentei firmei si a mesajului pe care vor sa il transimita in randul consumatorilor.

De ce principii trebuie sa tinem cont atunci cand cream si utilizam un banner reclama?

  • Primul principiu ar fi legat de mesajul transmis, aici simplitatea si claritatea sunt primordiale. Mesajul trebuie sa fie simplu, clar si usor de citit la prima vedere. E indicat sa se evite frazele prea lungi sau terminii complicati. Mai exact sa existe un mesaj-cheie.
  •  
  • În continuare putem sa ne axam pe vizibilitate. Un banner trebuie sa fie vizibil si usor de citit atat din apropiere, cat si de la distanta. Aici este important fontul folosit, dimensiunile scrisului si contrastul dintre text si fundal. Toate elementele trebuie combinate astfel incat textul sa fie usor de citit.
  •  
  • Pe langa text si fundal un alt element important sunt imaginile. Aceste treabuie sa fie relevante si de inalta calitate, iar ele trebuie sa sustina mesajul publicitar.
  •  
  • Un alt principiu care trebuie urmarit in alegerea si crearea bannerului reclama este coerenta brandului. Bannerele reclama trebuie sa respecte identitatea vizuala a brandului, culorile, elementele grafice specific acestuia deoarece ele trebuie sa intareasca identitatea acestuia in minte consumatorilor ci nu sa ii dezorienteze.
  •  
  • Toate elementele bannerului trebuie amplasate strategic pentru a ghida cititorul prin tot mesajul publicitar. Ele trebuie organizate intr-o maniera logica si atractiva. De exemplu, elementele cheie pot fi puse in partea de sus a bannerului deoarce este o zona de maxima vizibilitate.
  •  
  • Inainte de toate aceste principii mentionate este bine sa se faca o cercetare a publicului tinta pentru a vedea preferintele lor, interesele si valorile pentru a crea un banner publicitar relvant. Dupa ce au fost stabilite rezultatele cercetarii, se pot pune in aplicare toate conzluziile, pentru un rezultat mai bun

Fiind o strategie des folosita e nevoie ca atunci cand creezi un banner reclama sa te gandesti la efectul de wow. Foarte important este sa fie un banner original.

E bine sa fie diferit de ceea ce prezinta concurenta prin idei  inovatoare si creative. Dupa ce un banner ajunge in punctul final, adica e gata creat, acesta poate fi testat in prealabil pentru a avea asigurarea ca indeplineste scopul dorit. Analizati feedback-ul si rezultatele obtinute.

Dupa ce aceste principii au fost folosite si s-au finalizat bannerele dorite pot fi implementate cateva strategii de maximizare a impactului pe care il pot avea ele.

Poate sa existe o segmentare a publicului mai specifica si intelegerea caracteristicilor fiecaruia pentru a crea anunturi specifice pentru fiecare, sporind astfel relevanta.

Prin urmare, se poate utiliza o testare A/B  in realizarea unui banner reclama !

Aceasta consta in oferirea unor variante usor diferite de bannere pentru a vedea care este mai eficient. Elementele diferite pot fi: titlurile, call-urile to action, sau ceva elemente vizuale.

Poate să existe o integrare a unor elemente interactive pentru a incuraja utilizatorii sa interactioneze cu bannerul. Un element interactive poate sa fie un cod QR.

Un alt element important in publicitatea prin intermediul unui banner reclama reprezinta folosirea unui Call-to-Action(CTA).

Este nevoie ca in orice tip de publicitate sa fie introdus un CTA pentru a avea rezultate mai sigure, iar consumatorii sa fie ghidati sa faca exact ceea ce tu ai nevoie.

Acest call-to-action trebuie sa fie clar si convingator. Este important ca pe un banner sa fie usor de identificat si foarte vizibil.

Actiunile pe care publicul tinta trebuie sa le intreprinda poate sa difere de la vizitarea unui website, efectuarea unei achizitii la contactarea companiei sau doar o simpla interactiune cu aceasta.

Exclusive print este direct producator si avem in dotare masinarii pentru print banner si finisaje ceaa ce ne ajuta sa oferim un print banner la urgenta sau pe loc .

Reclama prin bannere rămâne un instrument puternic pentru ca afacerile să ajungă la publicul țintă și să îl implice.

Respectând principiile de proiectare, implementând strategii eficiente și optimizând continuu campaniile, întreprinderile pot valorifica potențialul bannerelor reclama pentru a atrage trafic, a crește vizibilitatea mărcii și, în cele din urmă, a stimula conversiile.

Pe măsură ce peisajul digital continuă să evolueze, rămânerea la curent cu tendințele și tehnologiile emergente va fi crucială pentru ca întreprinderile să rămână în frunte în lumea bannerelor publicitare.

Bannerele reclama ofera companiilor mai multe avantaje care inca nu pot fi depăsite de alte tipuri de marketing.

Costurile pentru acesta optiune sunt mult mai mici in comparatie cu alte medii publicitare. Achizitionarea spatiului publicitar si imprimarea bannerului sunt mai accesibile din punct de vedere financiar.

Odata amplasat bannerul expunerea brandului este una constanta ceea ce duce la o consolidare a notorietatii companiei si un loc mai bun in mintea consumatorului.

Amplasarea este un alt avantaj deoarece acestea poate fi amplasat în locatii specifice în functie de obiectivele companiei.

Pe langă acestea putem vorbi de o vizibilitate extinsa, un impact vizual puternic si o durabilitate si rezistenta mare.

Pe langă avantajele pe care le au, bannerele publicitare (LINKBANNER) exista in mai multe formate, fiecare avand caracteristici diferite si utilizari diferite. Fiecare format are avantajele sale specific iar ele trebuie alese in functie de obiectivele companiei, de locatie si de publicul tinta.

Dorim sa facem o clasificare mai exacta a unui banner reclama. Prin urmare, exista:

  •  banner reclama de dimensiuni standard, rectangulare care sunt amplasate pe cladiri, stalpi, sau panouri speciale,
  • banner reclama suspendate, care pot fi puse peste drumuri sau zone de evenimente,
  • banner tip roll-up, care sunt utilizate la expozitii sau locuri mai restranse si post fi usor de transportat,
  •  banner reclama de dimensiuni speciale, acestea pot fi personalizate pe material tip mesh,
  •  Banner reclama illuminat, și bannere reclama digitale care au avantalul de a putea fi actualizate rapid.
  •  Desigur,  pentru rezultate cat mai bune, companiile pot folosi o combinatie de bannere in promovarea unui anumit eveniment sau in promovarea lansarii unei noi colectii de produse

In final, daca ne raportam la valoarea pe termen lung a unui banner reclama, vorbim desprea capacitatea de a genera familiarizare si de a creste gradul de notorietate si vizibilitate a publicului tinta.

 Mai mult decat atat, companiile isi pot transmite mesajul/sloganul intr-un mod atractiv si memorabil, prin intermediul unei strategii bine gandite si bine puse la punct.

In plus, companiile isi pot asigura o expunere maxima daca aleg o buna amplasare a bannerului folosit pentru reclama.

Publicitatea prin intermediul bannerelor reclama continua sa fie un instrument folosit in marketing de catre agentiile de publicitate si vor mai fi utilizate o lunga perioada de acum in colo.

Capacitatea de a obtine rezultate positive in urma reclamei cu ajutorul bannerelor, este sporita prin transmiterea unui mesaj potrivit, la locul si momentul potrivit.

Mai mult decat atat, conceptele de design, creativitatea si sistemele de masurare contribuie si ele la o eficienta cat mai buna. De aceea, companiile isi pot spori sansele de success prin valorificarea acestor elemente. Daca ai nevoie de un simplu print cu banner de vanzare de exemplu il poti comanda si online !